lørdag 27. februar 2010

Min første award

Den siste uka har vært urtolig hektisk. Mellom jobb, treningsøkter, personalmøte og forberedelse til andre arrangementer har jeg bare så vidt hatt tid til å titte innom mine faste besøkssteder på internett.

For noen dager siden fikk jeg min første award fra snille Datt med bloggen Klabb og Datt. Ta turen innom henne. Hun har en veldig koselig blogg og er ei utrolig kreativ jente :o)Hun besøker ofte bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer. Kjære Datt.. Tusen takk for awarden og for at du har tatt så godt vare på meg som ny her i blogglandia. Det setter jeg umåtelig stor pris på.

Med awarden fulgte det en utfordring. Fortell om 10 ting som gjør deg glad. Etter nøye prioritering har jeg kommet fram til:

1. Familien min.
2.Ungene som jeg daglig møter i jobben min. Jeg har verdens mest takknemlige jobb.
3. Trening
4. Å stå i ei fjellside eller på en fjelltopp og nyte utsikten.
5. Koselige overraskelser.
6. Kommentarer på bloggen min.
7. Middag på bordet når jeg kommer sulten hjem fra jobb.
8. Når vår bortskjemte hund forsiktig prøver å smyge seg opp i senga vår om kvelden, helt uvitende om at vi faktisk har oppdaget han.
9. En god kopp te og favorittinteriørbladet mitt.
10. Når oppussingsprosjektene mine fungerer like godt i praksis som i hodet mitt.

I dag kom endelig varene fra Casa interiør som jeg har ventet så lenge på. Skal vise dere hva jeg har kjøpt i neste innlegg ;o)

Ha en fin lørdagskveld. Vi skal kose oss med tacopizza og en god film :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar