søndag 7. februar 2010

Jippi... Det skjer noe...

Mannen er godt i gang med rivingsarbeidet, og jeg jubler over å være ett skritt nærmere nytt vaskerom og garderobe. Farvel til garderobeskapene som opptar alt for mye plass på soverommene våre!!! Du kan tro jeg gleder meg :o)

Dette rommet har lenge vært på planleggingsstadiet og utallige timer har gått til tegning for å finne den beste løsningen. Nå håper jeg den endelige løsningen fungerer like bra i praksis som i hodet mitt. Jeg kan nesten ikke vente med å få vist det fram her på bloggen min :o)

Det gamle vaskerommet var alt annet enn praktisk og ikke var det særlig vakkert heller. Det nye skal innredes lyst og delikat og husket jeg å si praktisk ;o).

Mange har den siste uka, på oppfordring fra Guttemamma, vist fram sine serviser. Jeg avslutter med å vise fram noen av mine.

Ha en fin søndag.

4 kommentarer:

  1. Hei Guro! Er såvidt innom, ein pust i bakken i feiring av 75-års dag :) Så kjekt at du hadde lagt att eit spor!Skal kome innom bloggen din seinare!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  2. Fremgang, we gotta love it! :D

    SvarSlett
  3. Hei
    Er spent på hvordan knekkebrødene dine ble.
    Koselig blogg du har.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Tusen takk for gode og vakre ord du la att inne på bloggen min i dag! Det er så kjekt å kunne dele bilda mine. Før gjekk dei rett inn på harddisken. No er det mange som kan oppleve dei.

    Ha ein fin kveld,
    og ein flott onsdag!
    Klem Elin :)

    SvarSlett