søndag 28. februar 2010

Deilig søndag


I dag har vi hatt en deilig søndag med nydelig solskinn. Formiddagen gikk naturligvis med til å være ute i godværet. Det er så deilig når vi kommer til denne tida av året når sola igjen begynner å skinne inn i stua.

I går kom endelig de siste varene fra Casa interiør som jeg har ventet så lenge på.

Jeg forelsket meg helt i disse lyktene. Er de ikke vakre??? Synes de har noen fantastisk flotte detaljer.

Denne lykta ble også med på kjøpet...

... og to slike kroner. Ble utrolig overrasket over størrelsen. Hadde sett for meg at de var mye mindre.

I ettermiddag har jeg flyttet litt rundt på de nye tingene for å finne akkurat den riktige plassen. Utrolig nok endte de til slutt opp akkurat der jeg hadde tenkt i utgangspunktet ;o)

2 kommentarer:

  1. Skimter havet der i bakgrunnen også, heldiggrisen! :D Og DIGGER de kronene! :D

    SvarSlett
  2. Hei hei:)

    Jeg ser du har sånne fine casa lykter, og lurer på om du kan være snill og fortelle meg hvor man får kjøpt de? :) Takk:)

    Puss Line

    SvarSlett