lørdag 9. januar 2010

Lysere tider..

Nå går det endelig mot lysere tider her i den nordlige delen av landet. Også stua har fått et lysere preg etter at jula ble ryddet bort. Her er noen bilder fra stua vår denne lørdagskvelden.


Spisebordet er pyntet med kakefat i tre etasjer og et sølvfarget fat med glasslysestaker. Duken har jeg arvet etter min mormor.



Mitt17 år gamle salongbord har fått hvit duk og er pyntet med lys turkise lysestaker som jeg fikk til min 30-årsdag. De gir et utrolig vakkert lys. Sofaen er fra Bohus og heter Amsterdam. Den finnes også i hvitt skinn og er hakket vakrere i hvitt, men av praktiske hensyn ble det sort sofa på oss.


Spisebordet vårt er fra Jysk. Vi ønsket oss et stort bord og dette passet vårt behov helt perfekt. Stolene kjøpte vi på Ikea for noen måneder siden sammen med skapene du ser i bakgrunnen. Over bordet henger lamper fra Jotex. De er utstyrt med prismer som jeg liker så godt.

Disse stolene tilhørte mine besteforeldre. Vi tok vare på dem da de skulle kastes for noen år siden. Planen er å pusse dem opp... Et av mine mange prosjekter ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar