lørdag 16. januar 2010

Fredagsshopping

Har lenge lovet ungene tur på kino, så fredag ettermiddag tok vi turen til byen... Og mens ungene var på kino koste mor seg i butikkene. I salgshyllene fantes det mye flott, og siden huset alltid blir så tomt når man har pakket bort jula, måtte selvfølgelig noe bli med hjem ;o)

Dette skiltet fant jeg på "Kremmerhuset". Har ikke helt bestemt meg om det skal få plass ved inngangsdøra eller i gangen.

Fant også denne puta som jeg syntes passet perfekt på stolen i gangen.

Jeg trengte ei ramme til bildet av guttene mine, men fant ikke helt det jeg lette etter. Denne ble med hjem...

...Og etter en liten "makeover" (tre strøk med Jotun panellakk hvit) passer den perfekt inn.

Synes den ble riktig fin :o)

Bokstavene på hylla fant jeg også på en av butikkene jeg var innom i går. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Koselig at du la igjen en hilsen på bloggen min, så fant jeg veien til din også! :)
    Mange fine ting du har funnet på handleturen din.. Kremmerhuset har mye fint. Kommer stadig hjem med noe derfra jeg også.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett