tirsdag 15. desember 2009

Førjulsgløgg

Huset dufter fortsatt av pepperkaker og gløgg. I kveld har jeg hatt damene fra jobben min på besøk. Det ble en koselig førjulskveld med pepperkaker fra nærbutikken, god gammeldags Tomtegløgg, Twist og klementiner.

Bordet var for anledningen dekket med rød "linduk" fra Kid, de hvite koppene som jeg ved en tilfeldighet kom over på Obs for noen år siden og skålene fra Amoramica som er praktisk til det meste av servering.

I dag fikk jeg også levert varene som jeg kjøpte fra Perfect home for et par uker siden :o)



Ny beholder til kaffefilterne våre...

... og denne vakre klokken som jeg har ønsket meg lenge.
Brødboksen som jeg hadde bestillt var dessverre utsolgt :o( Ja, ja... Får legge inn ny bestilling ved en senere anledning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar